Συνιστά ένα από τα πλέον επιτυχημένα τηλεπαιχνίδια παγκοσμίως και έκανε πρεμιέρα στην Ολλανδία. Το Deal or No Deal έγινε… blockbuster το 2005 στην Αμερική και έκτοτε παίζεται συνεχώς στην τηλεόραση, με μέσο όρο τηλεθέασης από 5 έως 9 εκατομμύρια θεατές ανά επεισόδιο. Την ίδια σεζόν παίχτηκε στην Ελλάδα και, με διακοπές, προβάλλεται έως και σήμερα, φτάνοντας τις 9 σεζόν. Η Evolution σε συνεργασία με την Endemol παρουσιάζουν την ηλεκτρονική έκδοσή του στο live casino και μάλιστα, το παιχνίδι είναι διαθέσιμο 24 ώρες το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα!
Αρχικά, ο χρήστης καλείται να γυρίσει τον τροχό στον προκριματικό γύρο, ώστε να καθοριστεί το υψηλότερο έπαθλο* που διεκδικεί, αλλά και οι πολλαπλασιαστές του παιχνιδιού. Εν συνεχεία, ανάμεσα σε 16 βαλίτσες, επιλέγει τη μία που θα κρατήσει στην κατοχή του. Οι κανόνες θυμίζουν έντονα την τηλεοπτική version του παιχνιδιού και σε κάθε γύρο αποκαλύπτεται ένας αριθμός από βαλίτσες και τα ποσά που περιέχουν. Τότε, επεμβαίνει ο «τραπεζίτης», με τον οποίο ο χρήστης καλείται είτε να… κλείσει το deal, είτε να συνεχίσει το παιχνίδι. Κι η ερώτηση παραμένει, όπως συμβαίνει πάντα τα τελευταία 15 χρόνια… Deal or no Deal;
21+ | Αρμόδιος Ρυθμιστής ΕΕΕΠ | Κίνδυνος εθισμού & απώλειας περιουσίας | Γραμμή βοήθειας ΚΕΘΕΑ: 1114 | Υπεύθυνο Παιχνίδι